Ето и последните 3 признака за проблеми с трансмисията
Вижте кои са Част 1 , Част 2 и Част 3 на основните симптоми за проблем със скоростите.
-
Скърцане или тракане
В зависимост от това дали имате ръчна или автоматична трансмисия колата ви може да реагират по различен начин, когато вашето предаване не работи правилно. Ако сте натиснали съединителя до долу и въпреки всичко при смяна на предавки чуете стържещ звук това може да се дължи на износен съединител или пък може един или повече от зъбните синхронизатори да са износени или повредена. Тези симптоми могат да бъдат причинени от редица различни фактори.
При автоматични трансмисии проблеми най-вероятно ще почувствате вибриране на колата при всяка смяна на предавка, а не типичните почти незабележими смени или кутията ще направи шокиращ преход към следващата предавка. И двете са признаци, че вашата трансмисия се нуждае от внимание. Ако забележите нещо различно от плавен преход между предавките трябва да потърсите servizi.bg за корекции или ремонт.
-
Тряскане или бучене
Това е да се определи как точно може да звучи колата ви когато има проблем с трансмисята, но е сигурно, че няма да ви хареса. Всеки автомобил е изграден по различен начин извуците, които произвежда може да варира значително, но ако имате автоматична скоростна кутия най-вероятно ще чуете пищене, тракане или дори леко бучене. При ръчни трансмисии звуците обикновено малко по-рязко и механично звучене. Ако превключвате предавките и чуете тракащ звук определено трябва да потърсите servizi.bg. Но тракащ звук под вашия автомобил не винаги означава проблем на предаване. Носачите или дори диференциала могат да се окажат виновника.
-
Липса на отговор
Трансмиссите са създадени, за да вкарват всеки път правилната предавка. За това ако те се бавят или не влизат правилно това е сигурен знак, че има нещо нередно.
При ръчна скоростна кутия с роблеми с предаването може да забележите, че след преместване на предавка двигателя на колата вдига обороти, но колата не се движи толкова бързо колкото работи двигател. В този случай най-вероятно става въпрос за износеност на съединителя или по-сериозен проблем.
Автоматичните трансмисии имат същия проблем, но обикновено ще се усети докато захваща на “P” или “D” селекция. Колата трябва да се премине бързо в тези режими, но ако вашето предаване се колебае най-вероятно има проблем с трансмисията.